Változások!

Sziasztok csillagok!

A tavalyi évhez képest szeretnék bevezetni néhány változtatást, amiket remélem megértéssel és jó szívvel fogadtok majd! :)

Ha érdekel, pontosan miről is van szó, katt tovább! ;)


A blog létrehozása után nem sokkal kialakult egy fajta rendszer, amit elhatározásom szerint igyekeztem mindig követni. Hiszen minek tegyek ígéretet, ha aztán nem tudom betartani? Így történt, hogy minden csütörtökön új fejezetet hoztam nektek, de emellett próbáltam hetente valami egyéb újdonsággal is szolgálni - akár novella, akár világépítés, akár érdekes információ formájában. Remélem, mindenki megtalálta az oldalon a számára leginkább tetsző írásokat! :)

Az év vége felé közeledve tapasztalhattátok, hogy párszor sajnos megcsúszott egy-egy fejezet és ritkultak más írások is. Nyilván az ünnepek okozta hajtás is okolható ezért, de nem teljes mértékben. Szörnyen rosszul éreztem magam, amikor korábban tett ígéretemet nem sikerült betartanom, ezért elhatároztam, hogy ezt 2018-ban nem szeretném megismételni! A változásokat legfőképpen ezért hoztam meg.

Az idei évben az alábbiakra számíthattok:
  • Sagittarius fejezet továbbra is csütörtökön, de minden második héten fog kikerülni - Az idei év legelső fejezete 01.11-én lesz olvasható!
  • Sagittarius kiegészítő novellák - Emlékeztek még az Ezüst Sárkány novellájára? Hasonló írásokra számíthattok ebben az évben! Csak egy kis ízelítőnek: mit szólnátok Inaya és Lionel szerelmének történetéhez vagy a Pandorai csata részleteihez? ;)
  • Világépítő novellák - Korábban belefogtam egy világépítő játékba, amit a Kezdetben... oldalon indítottak. Itt különböző témák alapján, részletesen építhetjük fel képzelt világunkat. Az első négy témát már olvashattátok, de sajnos az utóbbi időben kissé elhanyagoltam ezt a játékot. Éppen ezért szeretném behozni a lemaradást, és újabb témákat közölni. Várhatóan havonta egyszer érkezik ilyen írás, de lehet, hogy bizonyos időközönként sűrűbben is.
  • Kihívás novellák - Ide értem a Penna feladatokra történő alkotásokat, a Háromszázas novellákat és az egyéb, időközben megtalált gyakorlati feladatokat, amiknek fő célja, hogy képezzem magam. Természetesen minden írást ti is olvashattok majd, és véleményetekkel segíthettek, hogy jobb író váljon belőlem. Így még színvonalasabb történetekkel lephetlek meg titeket! ^^
  • Érdekes tények, mondák és mítoszok - Természetesen továbbra is olvashattok a csillagászattal, csillagászati jelenségekkel kapcsolatos információkat az oldalon. Előre nem tudom meghatározni, hogy pontosan milyen időközönként teszek közzé ilyen bejegyzéseket, de havonta legalább egyszer mindenképpen szeretnék. Megjegyzésben írjátok meg, hogy mik érdekelnek benneteket és igyekszem kielégíteni a kíváncsiságotokat!
  • Nyereményjátékok - A Sagittarius fejezet játék alapján szeretnék több, hasonló játékkal előrukkolni, ahol a résztvevők érdekes és izgalmas ajándékoknak örülhetnek majd. Ennek gyakorisága a ti lelkesedésetektől függ majd, hiszen résztvevők nélkül nincsen játék.
  • Kihívások - Kivételesen nem nekem, hanem nektek! Szeretnék izgalmas kérdőíveket gyártani, ahol bebizonyíthatjátok, hogy mennyire figyelmesen olvassátok a történeteket, követitek nyomon az oldal eseményeit. Én rendkívül izgatott vagyok emiatt, remélem ti is azok lesztek majd! ^^
  • Új történetek - Sokszor említettem már, hogy nem a Sagittarius lesz az egyetlen regény az oldalon. Idén mindenképpen bemutatok nektek egy másik történetet, aminek alapjait már lefektettem a Világépítős játék során. Ezen felül azonban tervezek egy harmadik regényt is, ami teljesen váratlanul született meg, úgyhogy még elég gyerekcipőben jár, de remélem ti is nagyon izgalmasnak látjátok majd!

Nos, azt hiszem máris túl rövidnek érzem ezt az évet! :D

Mit szóltok a tervekhez? Nektek melyik keltette fel legjobban a kíváncsiságotokat? Ha javaslatotok vagy kérésetek lenne a változásokkal, esetleg új témákkal kapcsolatban, akkor ne tartsátok magatokban! ;)

Csillagokkal teli évet mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Szia! ^^
    Júúj, alig várom ezeket az újításokat! *-*
    Olyan kreatívan dolgozol ezen az oldalon, legjobban a novellákat várom a Sagittariuson kívül! :3
    A világépítős novelláid is nagyon szuperek, várom azokat is! :3
    Sok sikert és leklesen várom az írásaidat! ^^

    Moro

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Moro!
      Úúúúúúgy örülök a lelkesedésednek! Mindig nagyon felvillanyoz, amikor látom, hogy megjegyzést küldtél! :D
      Remélem eleget tudok tenni az elvárásoknak majd. :)

      Henna

      Törlés