Kértétek, megcsináltam ;)

Sziasztok csillagok!

Az elmúlt hetekben láthattatok a blog bal oldalán egy "Kérdőív gombot", amire kattintva elmondhattátok véleményeteket, javaslataitokat az oldallal kapcsolatban.

Azt szerettem volna felmérni, hogy a Csillagtörténetek mennyire "felhasználóbarát". A célom az, hogy egy könnyen átlátható oldalam legyen, ahol bárki egyszerűen kiigazodhat. Ehhez azonban mindenképpen a TI véleményetekre volt szükségem.

Ezúton is szeretném megköszönni azoknak, akik szántak néhány percet a kérdőívre és kitöltötték azt! Nagyon sokat jelent nekem a visszajelzésetek!

Valójában arra a következtetésre jutottam a válaszok alapján, hogy alapvetően teljesen rendben van az oldal. :D

Egyetlen módosítási javaslatot kaptam, ami a csevegőre vonatkozott. E szerint túl világos volt, túlságosan eltért az oldal többi színétől. Mivel nem szeretném, hogy bármi elvonja a figyelmeteket olvasás közben, ezért - ahogy azt már észre is vehettétek - változtattam a chat színein. Köszönöm az illetőnek, hogy felhívta erre a figyelmem! :) 

Nagyon jól esett olvasni, hogy milyen elégedettek vagytok a Csillagtörténetekkel. Hatalmas elismerés ez a számomra, őszintén szólva baromi jó érzés! :D

Szóval köszönöm még egyszer mindenkinek a támogatást! Ha valaki lemaradt volna a kérdőívről, de lenne mondandója, akkor írjon megjegyzést bátran! ;)

Csillagos estét nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése