Sagittarius fejezet játék - Eredményhirdetés

Sziasztok csillagok!

December elején elindult egy játék az oldalon. Ennek lényege az volt, hogy bevonjalak benneteket, drága Olvasóim a Sagittarius történet alkotásának folyamatába.

A Sagittarius már egy ideje megbújt a számítógépem rejtett zugában. Aztán egy nap úgy döntöttem, hogy közzé szeretném tenni a történetemet. Szerettem volna, hogy más is megismerje a képzelt világomat és ha szeretné, akár részese is lehessen. Össze kellett szednem hozzá a bátorságomat, az önbizalmamat, de tudjátok mit? Abszolút megérte!

Amikor közzé teszek egy-egy újabb részt Cassy és a többiek életéből, mindig izgatottan várom, hogy vajon ki kíváncsi a sztori alakulására. Minden egyes olvasó olyan örömmel tölt el, amit nem igazán tudnék máshoz hasonlítani. Akár kapok megjegyzés formájában visszajelzést, akár nem, én így is, úgy is látom, hogy minden részt egyre többen és többen követtek és ezért végtelen hálát érzek!

Az alkotás egy olyan számomra izgalmas folyamat, amit imádok! Kikapcsol, felpörget, erőt ad és magabiztosságot... Mindent! Ezt szerettem volna megosztani veletek a játék során, és bízom benne, hogy valamennyire sikerült. :)

No, de elég a szentimentalizmusból! Térjünk rá az eredményekre! ;)


Ahogy talán páran észrevehettétek, a játékban két bátor, lelkes követő vett részt.

Brukú Szürke az első fejezetet szemelte ki magának. Az általa kitalált cím: Pellegrin

Rendkívül kreatívnak és egyedinek éreztem már akkor, mikor legelőször elolvastam.
Moro egy drámaibb fejezetet választott, a tizedik részt. Az általa kitalált cím: Amikor Pandora csillagai lehullottak.

Nagyon meghatott ez a megoldás, és ennél találóbbat magam sem találhattam volna ki.

Mind a kettőtöknek leírhatatlan hálával tartozom! Szeretném, ha tudnátok, hogy a részvételetek egyben hatalmas támogatást is jelent a számomra, és ezt nagyon értékes dolognak tartom!

Tekintve, hogy a játékra több megoldás nem érkezett, és a két fejezet cím közül szinte lehetetlennek érzem kiválasztani azt, amelyiket "jobbnak" minősíthetnék, ezért a zsűritársammal, Szattival együtt úgy döntöttünk, hogy mind a ketten megérdemlitek az első helyért járó jutalmakat!

Szattinak ezúton szeretnék ismét köszönetet mondani, amiért elvállalta a felkérést és tanácsaival most is sokat segített!

GRATULÁLOK A GYŐZTESEKNEK!


Bízom benne, hogy sikerült felcsigáznom minden kedves Olvasó játékos kedvét, és a következő hasonló lehetőség alkalmával többen kiveszik részüket a mókából. :)

Brukú és Moro kérlek benneteket, hogy vagy itt megjegyzésben, vagy akár egy email formájában, de küldjétek el elérhetőségeteket, amire a jól megérdemelt nyereményt elküldhetem a számotokra! Bízom benne, hogy tetszeni fog nektek! :)


4 megjegyzés:

  1. Hali, imádtam ezt a játékot, remélem lesz még ehhez hasonló. :D
    Először is bocsánatot kérek, ha ennyire összevissza vannak a kommentjeim, de most már utol értem magam. :D
    Nekem is nagyon tetszett Brukú címötlete, annyira megtetszett a szó hangzása is és a jelentése is. :D Olyan tipikusan velős. :D
    Köszönöm a lehetőséget, és a díjat is! ^^ íme az emailom: lara.white0115@gmail.com. (tudom, tudom, ciki egy emailcím. XD)

    Moro

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Abszolút követhetőek voltak a kommentek! Mindegyiket nagyon köszönöm! :)
      Szuper, hogy így tetszett a játék! Én abszolút a kreatív játékok híve vagyok, úgyhogy szeretnék még ilyet vagy legalábbis hasonlókat kitalálni a jövőben! Az e-mailt pedig küldeni fogom. ;)

      Henna

      Törlés
  2. Helló.

    BUÉK!!!! :)

    Tetszett ez a játék!! Remélem, máskor is csinálsz még ilyet. :)
    Moro, nagyon ötletes címet adtál a fejezetnek: meghatározó, figyelemfelkeltő és komoly, de nagyon jó.

    Köszönöm a díjat, Henna. Itt is a címem: csirrivit@gmail.com

    Szeretettel:
    Brukú

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Brukú!

      Örülök, hogy így elnyerte a tetszésedet! Szeretnék még hasonló játékokat/kihívásokat csinálni, úgyhogy ezekből idén sem lesz hiány! ;)
      Amint hazaérek küldöm is az ajándékodat! ;)

      Henna

      Törlés