Képzeleted játéka

Köztudott, hogy nagyon kedvelem az írói kihívásokat és gyakorlati feladatokat. Most ezekhez hasonló, de mégis teljesen más újdonságra bukkantam. Mikor először megláttam a bejegyzést, gyermeki énem felsikkantott lelkemben, és egyre csak azt hajtogatta: játékjátékjáték!

Bizony, egy nagyon kalandos, kreatív és mindeközben hasznos és fejlesztő játékról van szó, amit abszolút a résztvevők kreativitása tesz izgalmassá.

Manapság rendkívül népszerűek a futurisztikus, utópikus történetek kitalált lényekkel a főszerepben és természetesen egy elképzelt világban. Talán már meséltem róla, hogy számomra nagyon fontos, hogy egy történet alaposan fel legyen építve. És itt most nem csak arra gondolok, hogy legyen eleje és vége! A karaktereknek nem csak a nevét és kinézetét kell elképzelni, körülírni, érdemes tisztában lenni a kedvenc ételével, az idegesítő szokásaival, a családi hátterével, de sokszor akár még a pontos születésnapi dátumával is. Ezeket nyilván nem felsorolva kell közzé tenni egy-egy fejezetben, inkább el kell rejteni a sorok mögé.

Egy írónak az a célja, hogy az általa kitalált karakter bőrébe bele tudják képzelni magukat az olvasók, de minimum úgy érezzék, hogy a legjobb barátjukról van szó. Márpedig magadról vagy a barátodról bizony tudod ezeket a dolgokat.

Oké, a karakterek adottak, de hát nekik valahol élniük is kell, és bizony adni kell a környezet legalább ilyen pontos kialakítására is. Ha nem a mai világba képzeled bele a mesédet, hanem egy teljesen más történelemmel, földrajzi adottságokkal, politikai háttérrel rendelkezőbe, akkor bizony olyan kérdéseket is illik végig gondolni, mint hogy milyen a közigazgatás.

Őszintén? Én sem gondoltam végig ennyire részletesen egy világomat sem soha! Mivel tudtam, hogy ez nagy falat, eddig ezért inkább emberfeletti erővel megáldott lényeket tettem a jelenleg ismert világunkba, így kényelmesen ezekkel csak kis mértékben kellett foglalkoznom. Viszont aki olvasta az első pár bejegyzést, ő tudhatja, hogy a Sagittariuson kívül egy másik hosszabb történetet is ígértem erre a blogra, ám az még kidolgozás alatt áll.

Nos, ez a FANTASZTIKUS (áá, alig vagyok izgatott emiatt...!) játék ebben a kidolgozásban fog segíteni, ugyanis a fő mottója, hogy építsünk világot! Így olyan részletességgel építhetem fel a saját kis birodalmam, ami lehetővé teszi, hogy valóban egy hiteles és követhető írást olvashassatok majd.

És talán az egyik kedvenc részem az egészben, hogy a játékra írt szösszeneted abban az esetben kerül csak közszemlére, ha legalább kétszer kommenteltél más játékosok írásainál! Így egyik ötlet sem hal bele a válaszhiányba, illetve persze a résztvevőknek is lehetőségük lesz egymástól tanulni. Persze egy blog mindenkinek a sajátja, a szívének és lelkének egy része, és általában a magunk szórakoztatására, megnyugtatására írjuk, azért mindig jól esik néhány szó, vélemény, komment, kritika, hogy lássuk, az olvasót mennyire kötötte le az adott írásunk. Ezekből tudunk tanulni, ezek terelhetnek minket a jó irányba.

Igen, jól érzitek, a következő mondat az lesz, hogy: Kommentre fel! :D

Ugye, hogy mennyire elképesztő ez a játék? Nektek mi a véleményetek róla? Jelentkezzetek ti is és engedjétek szárnyalni a fantáziátokat... fel, egészen a csillagos égig!

A játék pontos menetéről, feltételeiről itt olvashattok, vagy kattintsatok a blog jobb oldalán elhelyezett képre!

Csillagos estét!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Henna!
    Örülök, hogy tetszik a játék ötlete, válaszoltam is a leveledre. A lelkesedés pedig igazán jól esik, igyekezni fogok méltó lenni rá. ^^
    Ezt a bejegyzést, és egyben reklámot pedig külön köszönöm!

    Várlak pénteken, amikor felkerül az első téma.

    Szép napot!
    Glatime

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Glatime!

      Én köszönöm a lehetőséget és egyben az első kommentet a Csillagtörténeteken! Remélem lavinát indítottál el! ;) :D

      Szép napot és majd csillagos estét! :D
      *

      Törlés