Karácsonyi blogger ajándék

Sziasztok csillagok!

Megkaptam az idei legelső karácsonyi ajándékomat! :D Méghozzá nem is akárkitől, hanem lelkes Olvasómtól, Rigó Esztertől, akinek a szuper blogját ide kattintva elérhetitek. Az egész ajándékozás kitalálójáról is olvashattok nála!

Szuper ötletnek tartom ezt a kis meglepetést, és hát szó, mi szó, eléggé meg is hatódtam tőle! :')



Bár ez nem egy díj, az elv hasonló ahhoz, amit egy díj átvételekor teljesíteni kell. Nézzük hát a szabályokat:

1. Köszönd meg annak akitől/akiktől kaptad az ajándékot és linkeld be Őt/Őket.

2. Írd le, hogy neked mit jelent a karácsony, mit szeretsz benne. 

3. Írd le a szabályokat, hogy akiket te megjelölsz ők is tudják, hogy miket kell betartani.

4. Linkelj be egy karácsonyi zenét.

5.Sorold fel azokat a bloggereket akiknek adni szeretnéd ezt az ajándékot, akiket ténylegesen megajándékoznál, és fűzz pár kedves szót. 

6. Illesz be egy karácsonyi képet, lehet saját is. ( Ezt a képet bárhova beillesztheted.)

7. Tüntesd fel a képet.

1.
Ahogy azt pár sorral feljebb már kifejtettem, nem tudom elégszer megköszönni Eszternek, amiért gondolt rám az ajándékosztáskor! Nagy örömmel töltött el, mert az egyik legrégibb és legkitartóbb olvasómról van szó. Megtisztelő a folyamatos támogatásod!

2.
A családomban nincsenek örök érvényű szokások karácsonykor. Mindig változik, ahogy mi magunk is. Ami azonban soha nem változik: együtt vagyunk. Ez mindig melegséggel tölt el. Elég könnyen meg tudok hatódni, és a pillanat, amikor szenteste egy asztalnál ül minden szerettem... Nos, kevés meghatóbb dolgot tudok elképzelni. Emlékszem, amikor a legkisebb öcsém még nagyon fiatal volt, titokban díszítettük a karácsonyfát az éj leple alatt, hogy amikor ő felébred, akkor lássa, milyen csodát hozott a Jézuska az éjjel. Settenkedve, titkolózva, sugdolózva kuncogtunk szüleimmel és nagyobb testvéremmel, miközben azért imádkoztunk, hogy az öcsénk fel ne ébredjen és le ne bukjunk. Mindig mosolyognom kell, amikor ez eszembe jut. :)

3.
Lásd pár sorral feljebb. ;)

4.
Huh hát sok karácsonyi zene van, ami meg tudja hozni az ünnepi hangulatomat, de talán a legrégebbi, amit kedvelek az ez: (oké, ez a feldolgozás meglehetősen új, de az eredeti számot szerintem nem kell bemutatnom senkinek ;))


5.
Azoknak a blogger társaimnak szeretnék nagy köszönetet mondani, akik támogatásukat és biztatásukat újra és újra kifejezik felém. Köszönöm, hogy napról napra erőt adtok! (Természetesen ide tartozik Eszter is, akitől kaptam a díjat! :) )

https://zuzmaralangok.blogspot.hu/
http://akezdetkezdeten.blogspot.hu/
http://elsobekezdes.blogspot.hu/
http://irokhaakarok.blogspot.hu/

6. és 7.
Ez a kép a tavalyi saját, mini karácsonyfámról készült. Először ünnepeltem a külön lakásomban, amit imádok és amit biztonsággal nevezhetek otthonnak, a szó legszebb értelmében.



Ezúton is szeretnék jó előre boldog és békés karácsonyt kívánni minden kedves Olvasómnak! <3


4 megjegyzés:

  1. Drága Henna!

    Komolyan,elhalmozol! Nagyon-nagyon szépen köszönöm ezt a nagyszerű meglepetést! <3
    De szuper volt hogy este feldíszítettétek a fát! :D Nálunk bezzeg nem múlik el úgy egy karácsonyfa díszítés, hogy ne vesznénk össze. Az a fránya égősor.. :D
    A hegedűs csajszit meg én is imádom. :D
    Még egyszer nagyon köszönöm, hogy eszedbe jutottam! ^^
    És ide is leírom neked, békés karácsonyt kívánok! ^^

    Moro

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de drága vagy Moro! :) Persze, hogy eszembe jutottál, hiszen mindig lelkesen véleményezel és ez nagyon sokat jelent! :)
      A hegedűs csajsziról pedig mindig egy tündelány vagy kis manó jut eszembe :D Szóval persze, hogy imádtam már első ránézésre. :D

      Henna

      Törlés
  2. Kedves Henna!

    Nagyon köszönöm, hogy eszedbe jutottam az ajándékozáskor, igazán kedves vagy. :)
    Jó dolog lehet, hogy van már saját otthonod, és nagyon jó látni, hogy így értékeled is. :)
    Lindsey Stirlinget pedig én is szeretem.

    Látogass majd meg, mert téged is vár ott egy kis ajándék. :)

    Békés, boldog karácsonyt kívánok Neked itt is!

    Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lia!

      Elnézést a kései válaszért, de a jó kívánságaid még így az új évben is sokat jelentenek, úgyhogy nagyon szépen köszönöm őket! :)
      Az ajándéktól pedig olvadozok. Hálás vagyok érte! <3

      Henna

      Törlés