Közvélemény kutatás

Sziasztok csillagok!

Tele vagyok ma hírekkel, nem igaz? :D

Úgy gondoltam, izgalmas lenne felmérni, hogy az eddigi fejezetek alapján nektek melyik Sagittarius szereplő nyerte el leginkább a tetszéseteket. Ez mindenképpen szuper visszajelzés lenne tőletek, az olvasóimtól. Továbbá, a nyertes karakterről megosztom veletek a vázlatomat, amit még a kezdet kezdetén csináltam a szereplőről. Ebben a személy kedvenc ételétől, a fura szokásain át egészen a családi hátteréig megtaláltok mindent. Izgalmasan hangzik?

A korábban közzétett Sagittarius kvíz sajnos nem hozta el a várt eredményt, de talán korai is volt. Mindenesetre én élveztem a kvíz megalkotását, úgyhogy biztos lesz még ilyenre is lehetőség a későbbiekben, de egyenlőre úgy gondoltam, haladjunk csak szép sorban.

Próbáltam minél szembetűnőbb helyre rakni a kérdést, úgyhogy a bal oldalsáv legfelső részén láthatjátok. Több válaszadási lehetőség van, hiszen több karakter is szimpatikus lehet nektek, viszont arra azért megkérnélek benneteket, hogy maximum három személyt jelöljetek be, hogy az eredmények ne torzuljanak túlzottan.

Köszönöm, ha segítitek a munkámat a visszajelzéseitekkel. :) <3

Én pedig azzal szeretném segíteni a döntéseteket, hogy összeszedtem, kikről is van szó. Ha tovább kattintotok találtok a felsorolt szereplőkről egy-egy képet. Kíváncsian várom azt is, ti hogyan képzeltétek el a szereplőket. Ha valaki szeretné, ossza meg kommentben, ő milyen képet párosítana egyes karakterek mellé. Nagyon kíváncsi vagyok, ti hogyan látjátok őket!

Jó olvasgatást!



Cassandra (Cassy) Gale


Terry Freeman


Nathaniel (Nate) Brent


Sasha William


Patrick William


Inaya Hunter


Penelopé Hunter


Lionel Hunter


Theo Attkins
(Igen, szándékosan nem írtam ki a teljes nevét! :D)


Ethan McGarrett

Ti kiről szeretnétek megtudni mindent? Számotokra melyik karakter eddig a legizgalmasabb vagy legszimpatikusabb?

A lázadó Cassy, az energiabomba Terry, a jóképű Nathaniel, a vadóc Sasha, a szigorú Patrick, a gondoskodó Inaya, az ártatlan Penelopé, az erős Lionel, az elárvult Theo vagy a komor Ethan?

Ti milyen jellemzőkkel tudnátok még felruházni őket?

A szavazás 2017.11.11-ig 23:59 percig lesz elérhető. Eredményhirdetés várhatóan másnap, azaz 11.12-én, pont egy hét múlva.

Kíváncsian várom a véleményeteket! :)

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Köszönöm az eddig szavazóknak! aki pedig még nem jelölte volna be a kedvencét ne habozzon, mert már csak 5 nap van hátra a szavazásból!
    Vajon ki lesz a nyertes? :P

    Henna

    VálaszTörlés