Információmorzsák a kezdetekhez


A blogon két hosszabb lélegzetvételű regényé lesz a főszerep, melyeknek fejezeteit külön bejegyzésekben, egy előre meghatározott időpontban fogom közzétenni. Ha úgy érzed, szeretnél még jobban belemerülni a történetbe, az adott világba, a szereplők múltjába, akkor csemegézhetsz az erről szóló kiegészítő novellákból!

Ha felmerül benned bármilyen kérdés és a választ esetleg nem leled meg a bejegyzésekben, akkor jelezd felém bátran, és segítek.

Természetesen, mint minden valamirevaló történetben, a főszereplőknek támogatókra is szükségük van. Ezt a szerepkört ez esetben több novella, esetleg érdekes csillagászati tényekről szóló írások fogják betölteni. Gyakran veszek rész kihívásokban, gyakorlati feladatokban, így az ezekre megírt alkotásaimmal is találkozni fogtok.

Az írónak az Olvasók véleménye az éltető levegő, tehát ne fogd vissza magad, de kérlek, tiszteljük meg egymást a kulturális megfogalmazásokkal.
Amennyiben mondandódat privát üzenetben osztanád meg, írj nekem a csillagtortenetek@gmail.com e-mail címre.

Kellemes olvasgatást! 

2 megjegyzés:

  1. Kedves Henna!

    Nézelődtem az oldaladon, és hát itt az elején kezdtem. Bele-beleolvasva érdekesnek tűnik a történeted, annak is neki fogok majd állni. :)

    Erről a bejegyzésedhez viszont lenne egy meglátásom. Remélem, nem veszed bántásnak, segítségnek szánom, hátha más is van úgy vele, mint én. Van ez a rész, meg az utána jövő mondatok: "Annak érdekében, hogy eligazodj a különböző cselekmények és karakterek között, olyan bejegyzéseket is olvashatsz majd, amelyek útikalauzként szolgálhatnak, amikor úgy érzed, eltévedtél."
    Ez a rész bennem azt az érzetet kelti, hogy nem elég olvasni a történetet, mert önmagában nem lesz érthető, csak ezekkel a plusz infókkal együtt. Ez így, bocsi, de nem valami bizalomkeltő. Egyrészt, mert ha az ember könyvet olvas, nincs kedve mellé külön azon sakkozni, hogy azonosítsa a személyeket, helyszíneket, stb. Másrészt, -
    bár feltételezem, nem így van -, de ez úgy is fest, mintha nem tudnád úgy megírni a sztorit, hogy külön magyarázatok nélkül is érthető legyen, és ezzel akarnád pótolni "írói hiányosságaidat". Hangsúlyozom, főleg, mert még egyetlen részt sem olvastam, nem hiszem, hogy ez így van, csak azt mondom, hogy ebből a bevezetőből ez érződik.
    Ha ilyenek extrának vannak, hogy olvasgathassa, akinek kedve van, de ezek nélkül az infók nélkül, pusztán önmagában is érthető a sztori, akkor az úgy teljesen okés - szerintem. Ez megint személyes, de bónuszban én speciel nagyon szeretek ilyeneket olvasgatni, csak érted, nagy a különbség.
    Huh, remélem, érted, mit szeretnék ezzel mondani. Csak annyit, hogy gondold át, minek is szánod valóban ezeket a bónuszokat, meg hogy ez vajon milyen hatást ér el az olvasóknál. De persze vedd figyelembe, hogy ez csak egyetlen vélemény, lehet, másnak máshogy jön ez le, nekem így jött. Tényleg csak segítségnek szánom. :)

    Node, ettől még hamarosan visszatérek olvasni, szóval nem szabadulsz ám tőlem! ^^

    Jó hétvégét!
    Glatime

    VálaszTörlés
  2. Drága Glatime!

    Köszönöm a kommentedet, örömmel olvastam minden szavadat és természetesen a tanácsért, észrevételért is hálás vagyok. Valóban nem gondoltam, hogy félrecsúszhat ez az információ és esetleg másként értelmezik az Olvasók, mint ahogyan szerettem volna, de soraid után már belátom, hogy könnyen félreérthető volt a szándékom.
    Bízom benne, hogy az írásom kiegészítő információk nélkül is könnyen követhető, ezeket valóban extráknak szántam, amolyan kis novelláknak, amik majd mesélnek mellékszereplőkről vagy esetleg régmúlt csatákról, amik a jelen időben már történelemnek minősülnek. Ez azoknak lehet hasznos vagy inkább érdekes, akik szeretnek kicsit mélyebb betekintést nyerni a világba.
    Tanácsod után elgondolkodtam ezeken a sorokon, úgyhogy át fogom fogalmazni a további félreértések elkerülése végett. :)

    Nagyon hálás vagyok, hogy felnyitottad erre a szemem! Nem véletlenül kérek kritikát, ezekből tanulhat az ember. ;)

    Henna

    VálaszTörlés